reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Kolárik

Michal Kolárik

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dvadsaťsedem rokov žijúci echtŽilinčan, milovník svojej ženy, kvalitnej stravy, pitia a Prahy. Život mu kráti novinárčina, športové stránky teletextov, tipovanie, priatelia a iné... Zoznam autorových rubrík:  Golz, pojntz, sekndzMédiáMjuzik iz maj radarIn da Slota sityPoezijaFilmíkySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Daniel, ten odvedľa

Michal Kolárik

Daniel, ten odvedľa

Ešte neprešlo ani desať dní od dušičiek. Zapaľovali sme sviečky na hroboch, ticho sa modlili za svojich blízkych a spomínali na nich. Nech už boli počas svojej pozemskej púte akíkoľvek, patrí sa im venovať trochu nášho uponáhľaného času a vybaviť si v mysli na to dobré, čoho sa nám od nich dostalo.

  • 9. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 834x
  • 4
Na Slovensku nie je mafia

Michal Kolárik

Na Slovensku nie je mafia

Pred necelými dvoma týždňami som zatúžil prečítať si nejakú dobrú knižku od dobrého autora, ktorá by sa mi čítala ľahko a rýchlo. Nerád sa totiž prehrýzam knihou pomaly, väčšinou ju potom nedočítam a mrzí ma to dvojnásobne, lebo neviem, ako sa skončí. Keďže bola sobota popoludní a knižnica už zatvorená, začal som snoriť po našich domácich zásobách. Zrak mi padol na Krstného otca a bolo jasné, kam sa v mysli presuniem na najbližších niekoľko dní.

  • 28. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu